新年。。


转眼间我一年一次的长假就要结束了。。
公司只有在新年时休息一星期。。
整年就靠这个星期好好休息了。。
不过今年的假期我都过得蛮紧迫的说。。
除了年初一是无聊的一天之外。。
从年初二开始就是不停的和朋友聚会。。
年初二:2002届学长团聚会
年初三:中学时期英式篮球队聚会
年初四:下午2004中六同学聚会
晚上和亲戚吃晚饭
年初五:下午和朋友唱K
晚上2004届舞蹈学会聚会
年初六:大学时期屋友拜年
年初七:早上和老板庆生
下午应该会出街或看电影
每天都出去的结果就是:我还很累。。
不过见回那么多的朋友总算值得。。
就算一些朋友没什么多谈的。。
但在N年后见面,了解下对方的近况。。
其实我心底是很兴奋的。。
有时候真的觉得学弟学妹们长大了。。
已经不是我那时认识的他们了。。
时间过得还真的快啊。。
呃。。我现在学着去开放自己。。
希望能认识到多一些朋友。。
毕竟在工作后觉得朋友好像越来越少了。。
突然觉得作朋友也要说缘分。。
没缘份成为知己的,勉强也没用。。
还是顺其自然就好。。
我平时工作日晚上都蛮得空的。。
有谁得空可以约我喝茶哦。。

Comments

  1. wah...ur cny also quite peak one wo...kesian u... must rest more woh..!! my pc not yet install chinese..so cant type chinese here..hehe. act tat nite, although sit beside u..but i think very seldom have chance to chat wif u.. so many of them got new story.. listen n listen onli.. quite tired liao also..haha.. But really happy to meet u back also.. u r still da yoyo i knew from last time. Although doesn't hav time to chat wif u..but deep inside my heart i'm happy to get such a cute frenz like u..u hav ur real own character which other ppl dont have. Really wish u have a great life and everything goes well in ur career. Got chatting session muz look for me. Coz i love to chat.. hahha. c ya !!

    - veon -

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts